torstai 5. tammikuuta 2012

19+1

Vieraissa olo vaikeuttaa bloggaamistani. Aina ennen olen systerin ja hänen miehensä luona ollessani ihan rennosti vallannut heidän tietokoneensa mutta nyt en. Tähän vaikuttaa suurimmilta osin se että huomioni vie tuo joulukuun loppupuolella vuoden täyttänyy kummityttöni Viivi. Aamulla hän vilkuttaa ensin minulle kädellä ja saattaa sanoa jopa "Moiii" tai "Heiii" ja sitten konttaa sänkyyni herättämään minua jos isi ei häntä sinne tuo. Siinäpä sitten kellimme vähän yhdessä (minä kellin ja olen stopparina ettei hän tipahda) ja hän puuhailee kiljahdellen omia leikkejään samalla hyppien tyynyjen päälle.

Viivi on kehittynyt tänäkin aikana kun olen ollut täällä. Hän kävelee todella pitkiä matkoja yhtäjaksoisesti. Se on hurjaa miten nopeasti nuo pienet kehittyvät. Kohta tuokaan rontti ei ole enää pieni vaan jo iso tyttö.

Tänään on tarkoitus mennä Sallulle ja opettaa tytöille muutamia tankotanssi liikkeitä. Saan ihan lääkärin luvalla viikolle 20 asti harrastaa kyseistä urheilumuotoa. Ultran mukaanhan olen jo 19+3 joten tämä kerta taitaa jäädä viimeiseksi sitten synnytyksen ja 3kk vatsalihasten levähdyttämisen. Sitten aijon jatkaa ja painaa kovempaa treeniä kuin ennen. Haluan kehittyä niin kovasti mutten ole uskaltanut raskauden takia harjoitella tosissani. Jos minulla olisi kamera voisin ottaa kuvan kuinka hassulta tankoilu näyttää ison mahan kanssa. Ei kovin eroottiselta. Mummo ajatteli tankotanssia seksitanssina. Näin hän oli sanonut tädilleni. Siksikin pitää näyttää mummolle että tankoilu on kyllä ihan muuta kuin seksitanssia. :D

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Morjesta!
Saapi jättää palautetta, terkkuja yms. :)
Kerro vaikka miten oma päiväsi on mennyt.

Terkuin,
Lisa Love