keskiviikko 25. tammikuuta 2012

viikko 22

Tiedättehän tankit? Sellaiset isot ja maastoonsa katoavat? Näytän sellaiselle. Paitsi en katoa maastoon. Hitto eihän minulla ole sellaista vaatetta joka voisi peittää minut. Tänään pukeuduin äidin pitkähihaiseen jonka päällä poikkiksen t-paita. Äippämallin sukkikset (jotka ovat pienet!!) sekä Lidlin kollarit joiden mahakuminauha on turhan paksu meiän vatsalle. Kun olin äsken ottanut muistoksi tästä alkaneesta viikosta kuvan paisuneesta itsestäni ja kysyin poikkiksen mielipidettä kuvaan hän sanoi reilusti kaunistelematta että olisi varmaan parempi jos en postaisi sitä nettiin.



IM A BIG BIG GIRL! Olen syntynyt väärään valtioon jos Villen puheisiin on uskominen että Ameriikoissa kaikki on aina suurempaa. Odottavat äidit sinne niin joo ja minä heti ekana.

Halusin postata tähän jonkun ihanan kuvan jossa olen upea hoikahko ilmestys mutten löytänyt sellaista joten päädyin tähän mielialani kanssa. Viimevuodelta!

Paino oli äsken 60.1kg. Ö______Ö Helkkari ja maha paukkuu.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Morjesta!
Saapi jättää palautetta, terkkuja yms. :)
Kerro vaikka miten oma päiväsi on mennyt.

Terkuin,
Lisa Love