keskiviikko 4. huhtikuuta 2012

Viikko 32


chubbyyyy

Pikkusysterin tavarat levällään. Lupasi siivota ne tänään pois. Itsehän olen maailman järjestelmällisin ihminen. Not. Mutta yritän ja opettelen kovasti. Eilenkin tiskasin. Jeee hyvä minä! Ehkä tänään imurointi? Pyykit? Lattioiden luuttuaminen? Pölyjen pyyhkiminen? Öh, en ole kyllä mikään kodin henkiolento.

Puntarista loppui patteri viimekuun lopulla joten en tiedä yhtään paljonko painan. Veikkaan että paljon. Jonkun kalorilaskurin mukaan olen 63 kiloisenakin lievästi ylipainoinen. Olo on ollut ihan hyvä. Vauva hikkailee useasti. Mahaa supistaa päivittäin muttei kipeästi. Välillä tuo otus tekee sellaisia liikkeitä että ihan hypähdän niiden voimasta. Tai siis se potkaisee terävästi johonkin sisuskaluuni ja säikähdyksestä pomppaan.

2 kommenttia:

  1. Hui kamala. Sinä et kyllä varmastikaan ole mitenkään mistään kohdasta ylipainoinen! Minulle on taas tullut liiankin paljon painoa raskauden aikana, eikä siltikään ole terkkari minua haukkunut :D

    Painaako sulla maha jo pahasti keuhkoja? Tai kylkiluita? Itse en voi kauaa olla mahallaan kun happi loppuu. Sitten jos kauan istuu paikoillaan niin tuntuu kuin kylkiluut murskautuisivat.

    Mukavaa päivää :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Hahaha kylä minä oon nytten. :D Olen ollut pienikokoinen lähes koko ikäni. Siis pituuden puolesta kokoajan. Ehkäpä siksi joka ikinen neuvolanterkkari puuttuu syömisiini koska tunnustan syöväni reilunlaisesti.

      Maha painaa keuhkoja! Tai ennemminkin se ei enää ole edes maha. Se on jalka tai jalat. Vauva oli pyörähtänyt raivotilaan eli pääalaspäin ja jalat täällä toisen puolen keuhkolohkojani vastaan. Joskus joka sivuttain makaaminen on tuskaa. Sitten koputtelen pientä kylkiluideni lomasta että siirtäisi jalkojaan alemmaksi. Joskus se jopa toimii!

      Nyt on muuten vaan tukala olo kun olen kaksi päivää mättänyt salaattia mielinmäärin. TYperää mutta kun nälkä. :<<

      Poista

Morjesta!
Saapi jättää palautetta, terkkuja yms. :)
Kerro vaikka miten oma päiväsi on mennyt.

Terkuin,
Lisa Love