torstai 8. joulukuuta 2011

15+1

Soitin eilen sinne neuvolaan ja eivät epäilleet ainakan raskaushepatoosia. Itseasiassa eivät epäilleet mitään. Sanoivat että rasvaa vaan ihoa. Niin arvelinkin. Äiti koetti tyrkyttää minulle kaikista lievintä kortisonia mitä Apteekista saa. Sitäkään ei neuvolasta suositeltu käytettäväksi. Paitsi jos on ihan pakko. Jos kutina pahenee ensi viikolle niin omaan lääkäriin yhteyttä. Unohdin tosin mainita tästä jatkuvasta pääkivusta. Ehkä niillä ei ole yhteyttä tai sitten olen vaan stressaantunut? Mies kuitenkin lähtee kuukaudeksi reissuun ja minä olen kotona yksinäni kasvavan itseni kanssa. Tissit ovat jo nyt kasvaneet varmaan kupilla. Nännit vilahtelee vanhoista rintsikoista. Tai siis noista ainuista rintsikoista jotka menevät enää päälle.


Olen maailman huonoin laittamaan ruokaan ja tässä käy joko niin että
a) Näännyn nälkään
b) Lihon täysin muodottomaksi pizzerian pizzoilla ja muilla valmis mätöillä.

Itse olen tuon b-vaihtoehdon puolella.

kuva: pizzainsydney.com.au

Nooh. Itseasiassa kun tuota ylläolevaa kuvaa katselee niin pizzan haku naapurin pizzeroista ei vaikutakkaan enää niin vakavalle..

AAAAAH PIZZA TIME!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Morjesta!
Saapi jättää palautetta, terkkuja yms. :)
Kerro vaikka miten oma päiväsi on mennyt.

Terkuin,
Lisa Love