keskiviikko 7. joulukuuta 2011

Kutisee.. MiXX?!

Tässä tuli vietettyä pari päivää miehen äidin luona ja en siellä pahemmin istuskellut tietokoneella. Siitä pitkä tauko täällä.

Sellainen ikävämi asia on kohdannut minua nimittäin kutina! Sisko alkoi olla hysteerinen kutinani kanssa ja veikkasi heti raskausmyrkytystä. Sai minutkin vähän pois tolaltani. Googletin asiaa ja saattahan se olla tuo raskaushepatoosi. Toisaalta minua ei kutita jalkapohjista tai kämmenpohjista vaan pohkeista sekä käsistä kyynärpäästä alas päin. (On muute vaikea kirjoittaa lättänällä näppiksellä pitkillä kynsillä) Miehen äiti mittasi verenpaineeni heillä ollessamme ja se oli ihan normaali. Tänään pitää soittaa vihdoin neuvolaan ja kysyä joskos he ottaisivat minulta vähän verta että saisin varmuuden että olen kunnossa. Raskaushepatoosi on siis äidille vaaraton mutta sikiölle voi aiheuttaa jopa kuoleman. Iltaisin kutina on rasittava. Olen raapinut varsinkin jalkani ihan verille. Kaiken järjen mukaan ei tämä mikään punkki voi olla koska sittenhän se piinaisi ukkoakin. Häntä ei kutise ja jaamme saman sängyn. Tai sitten olen yksinkertaisesti vaan allerginen jollekkin asialle. Mille lie? Ärsyttävää että neuvolaan on viikolla tasan tunnin soitto mahdollisuus klo 12-13. Juuri silloin kun olen työmatkalla. Kiva kailottaa bussissa henkilökohtaisista vaivoistaan kaiken muun bussikansan kuullen. Heitä varmaan kiinnostaa kovasti kutiseva ihoni.

Koira on pikkusiskolla hoidossa. Pitäisi lähteä hakemaan se nyt kun ollaan tultu takaisin kotiinkin. En jaksaaaa. Taidan hakaista koiruuden vasta illalla työmatkalla. Laiskottaa.


Ai joo. Tässon tämä pikku kelmi.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Morjesta!
Saapi jättää palautetta, terkkuja yms. :)
Kerro vaikka miten oma päiväsi on mennyt.

Terkuin,
Lisa Love