keskiviikko 3. lokakuuta 2012

Haaste

Tämä oli yllättävän hankala. Täytin osan kohdista jo päiviä sitten aina palatakseni tähän uudestaan tänään. Piti tsekata valokuvista mitä milloinkin tapahtui. Aika menee hurjan nopeasti ja koska mitään niin kovin erikoista ei ole tapahtunut en muistakkaan. Läpäläpämaan Samanthalta sain  tämän haasteen.



10 vuotta sitten ...
1. muutin asumaan Tornioon
2. notkuin 24/7 tietokoneella (en blogeissa enkä fb:ssa huom!)
3. opiskelin + harrastin tietotekniikkaa
4. irccasin liikaa
5. seurustelin erin pojan kanssa kuin nyt


5 vuotta sitten ...
1. asuin Tampereella koiran ja poikkiksen kanssa
2. minulla oli pitkät punaiset hiukset
3. opiskelin itselleni uutta ammattia
4. .. samalla tehden töitä videovuokraamossa
5. kävin suhteellisen paljon viihteellä netti ja työkamujen kanssa

3 vuotta sitten ...
1. Olin töissä pelikaupassa .. enkä sitten paljon muuta tehnytkään :D
2. no joo, ostelin sikana pelejä tietysti

3. kuulema kinusin vauvaa poikkikselta
4. näytin hyvältä (voin postaa vaikka pari kuvaa joskus niin uskotte)
5. .. ja pilasin kaiken kotipermanentilla mistä alkoikin hiusteni alamäki.


1 vuosi sitten...
1. tein toimistotöitä

2. kävin Helsingissä keikoilla
3. nautin lomasta sukulaisteni luona pohjoisessa
4. .. ihastellen kummityttöäni Viviä (joka oli silloin n. puolenvuoden ikäinen).
5.  aloitin blogin pitämisen about vuosi sitten

Kuluneena vuonna ...
1. olen oksennellut seinille vahingossa ja useasti
2. makasin sängyssä hyvin paljon
3. .. ja katsoin Smallvillea 10 kautta eli ne kaikki
4. on tullu syötyä suklaata enemmän kuin koko aikaisemman elämäni aikana
5. kosin poikaystävääni (ei suostunut)

Eilen minä...
1. kävimme morjestamassa Ketun kanssa toukokuisia vauvoja ja heidän äitejään
2. tein kaksi kertaa linssisoppaa
3. Sarde tuli kylään Aakkos-pussin kera! <3
4. imuroin (horraayyy)
5. olin ihan hurjan väsynyt. Haukottelusta ei meinannut tulla loppua. 

Tänään minä ...
1. heräsin virkeämpänä kuin aikoihin.
2. aijon viedä Ketun muskariin
3. ja käydä kirjastossa
4. koetin pestä pyykkiä pyykkituvalla mutta se olikin varattu koko aamupäivän. 
5. olen syömättä suklaata. Saa nähdä onnistuuko..

Huomenna minä ...
1. teen samaa kuin yleensä.

2. olen ruokaa vauvalle.
3. olen lelu vauvalle.
4. 
5. 

Ylihuomenna minä ...
1. ei niinku yhtään mitään tietoa. Ainakin samat kuin "huomennakin". 
2. tapaan äiti ja vauva kamuja! HAhAA! Olipas puuhaa hetkeksi. :)
3. 

4. 
5. 

Vuoden päästä minä ...
1. olen töissä tai kotiäitinä
2. voitan lotossa!! (toiveajattelua? enhän edes lottaa ikinä)
3. omaan hoikan varren (tämäkin toiveissa)
4. asun Tampereella (pliis Ville pliis)
5. saan nukkua öisin (pliis Kettu pliis)


Ei oo suunnitelmia, saa ehdottaa. :D

2 kommenttia:

  1. Ei ihan helpoin vastattava haaste kyllä. Yritin löytää sua tänään fb:sta, mut en onnistunu :( Liityin nyt sun lukijaks ja huomasin, et seurataan muutamaaki samaa blogia. Munki blogia saa käydä kattoon. :) - kaima

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. No joo ei todellakaan oo helppo vastata tollasiin kysymyksiin. Hyvä ku muistaa mitä eilen on tapahtunut. :D En viitti ihan tässä alkaa sukunimeäni toitottaan mutta ens keskiviikkona sitten vaihdetaan nimiä kunnolla. ;D Jee alan kanssa sun blogin lukijaksi. Hienoa että löysit tänne ja muistit blogin nimen. :)

      Poista

Morjesta!
Saapi jättää palautetta, terkkuja yms. :)
Kerro vaikka miten oma päiväsi on mennyt.

Terkuin,
Lisa Love