tiistai 14. helmikuuta 2012

Läskiselän pelastus

 Kun on raskas emäntä niin voipi tulla raskaasti uutta pehmeyttä naisellisiin muotoihinkin. Minulle ainakin on tullut ihan reilunlaisesti Kiloina jo yli seitsemän. Selkäläskeinä ihan helkkarin paljon. Kaivelin laatikkoni kätköistä pohjoisen reissulta alennuksesta ostamani rintsikoiden jatkopalat ja nehän toimivat! H&M sekä Kappahl ainakin myyvät näitä edukkaaseen hintaan. Eli olisko korkeintaan kuutisen euroa. Omassa paketissa oli kolme eri väriä; musta, valkoinen ja beige. Tosin ainoat rintsikat mitkä menevät päälleni ovat harmaat. Ololol.


Olen miettinyt jo viikkoja että mikä ihmeen stressi minua vaivaa kun herään aamu neljän - viiden maissa. Tänään tajusin ajatella muutakin kuin että "Mitä helkkaria miks taas!!1" ja huomasin että otus pieksee minua sisäisesti siihen aikoihin ihan älyttömän kovaan. Olin varmaan taas kierähtänyt vatsalleni ja hänen tilansa vähentyi, lytistyi. Ihmekkös että on nostanut meteliä. Tämä rytmi tulee kuulemani mukaan pysymään vauvan synnyttyäkin.. Eli aamuöiset heräämiset ovat pakollisia vaikka hän muuten nukkuisikin tyytyväisenä alkuyön.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Morjesta!
Saapi jättää palautetta, terkkuja yms. :)
Kerro vaikka miten oma päiväsi on mennyt.

Terkuin,
Lisa Love